a natsu meg a blogja

2012. január 29., vasárnap 19:39 hozzászólnál? (0)

Nos, gondoltam egyet, és kitöröltem minden előző bejegyzést, és elhatároztam, hogy mostantól ténylegesen, tiszta lappal kezdve blogolgatni fogok rendszeresen. Ennek szellemében nézzünk is egy gyorsan összerottyantott blogocskát a hét és az az előtti napok eseményeiről.

Még az előző hét vége felé tumblrözés közben ráakadtam egy JE-confessionra, amiben azt írták, hogy ha Senga színészként debütálna, egy Hamao Kyosuke nevű másik színész lehetne az, aki az öccsét játssza, mert hasonlítanak. És természetesen volt mellékelve egy kép, amin tényleg igazán hasonlítottak. Gondoltam egyet és utánanéztem, mire kiderült, hogy a kedves Mao-channak van egykét BL mozija. Ezeket gyors le is szedtük izuval, és meg is néztük. Nekem megtetszett, szóval bátran mondhatom, hogy üdvözöljétek Hamao Kyosukét, a bishi-háremem legújabb tagját~ x3 Ő az oldalt a képen~ Megjegyzés, a Takumi-kun 4-et, a Pure-t még le kell vadásznom valahonnan

Aztán, még múlt hét csütörtökön beütött a pánik ugyebár, mert a megaupload-ot bezárták, és így konkrétan a j-pop, j-dorama fandom kisebb része összeomlott. Sok másik ilyen oldalnak is ez lett a sorsa, de ugyebár, amíg van mediafire, addig semmi gond nincs :3 Vagy mi... XD Most szerdán, illetve csütörtökön ismét csak izu újsága után nekiálltam a Nazotoki wa Dinner no Ato de-nak is, magyar felirattal. Hát, meghaltam tőle, Kageyama nagyon nagy arc xD Ahogy kiosztja az úrnőjét, konkrétan lehülyézi meg minden, aztán mégis ő oldja meg a rejtélyt, a tiszteletteljes komornyik XD Szintén csak drága barátosném meg nikomamó hatására elkeztem még a My Girlt is, de azt majd csak holnap folytatom. Tetszik, tetszik, de még nem igazán néztem arashis doramát, az a nagy harci helyzet...XD

Nos, egy kicsit a zenére is áttérek, ugyanis alig 23 nap múlva megjelenik a KAT-TUN hatodik albuma, a CHAIN, és 24 nap múlva lesz az örök ichibanom, Kamenashi Kazuya 26. születésnapja *3* Az albumról már megkaphattunk egy számot valamelyik osakai rádiónak hála, a LOCK ON-t, ami igazán jól sikerült, és miatta már egyre jobban várom illetve várjuk a közelgő február 22-ét, bár a turnéjuk, az ugyancsak CHAIN nevet viselő koncertsorozat már 11 nappal korábban, február 11-én elkezdődik. Izgatott vagyok~ A turnéknál maradva, a Kis-My-Ft2 is meglepett minket, ugyanis ők a tavasz folyamán fognak Japán-szerte koncerteket adni~ Illetve, hogy teljes legyen a dolog, hozzácsapták még a bejelentéshez, hogy ugyancsak tavasszal ki fogják adni a harmadik kislemezüket és az első albumukat ** Épp itt az ideje már annak a bizonyos albumnak, hiszen most, hogy tegnap végre meghallgathattam Nika-chan csodálatos hangját is, egyre jobban vágyok a hét sráctól külön-külön új szólókra~ Van ez így...

Istenem, ennyit még soha életemben nem írtam blogot, de kezdetnek szerintem elég lesz most ennyi is. Jelentkezem ahogy csak tudok, addig érjétek be ennyivel is~ Nyanchuu~~

Címkék: , , , , , , ,