hull a hó és havzik-zik-zik~

2012. február 5., vasárnap 22:05 hozzászólnál? (0)

Hello világ~ Gondoltam jelentkezem így a hétvégére~ XD Tulajdonképpen kedd óta nem sok minden történt, illetve de, mégis.

Még csütörtökön reggel bejött hozzánk az oszifő, hogy beszélni akar velünk az előrehozott érettségivel kapcsolatos papírokról meg ilyenekről. Úgy volt, hogy ötödik órában részletesebben beszélünk erről, mert addigra már bejött a magyartanár és irodalmaztunk. No problem, kicsengettek, megyünk fel infora, erre mikor bejött büdöske - a tanár egyébként, csak olyan trágyaszaga van általában, hogy az már bántja az ember szemét/orrát/mindenét -, és közölte, hogy három emberen kívül nem hajlandó senki mást felkészíteni az érettségire. Mi meg közöltük vele, hogy akkor péntek reggel az első utunk lesz az igazgatóhoz menni, mert vagy mind megcsináljuk, vagy senki. Ez meg is volt szépen, mire utána megkaptuk, hogy ha érettségit nem is, az osztályozóvizsgát meg kell csináljuk, mert arra már elküldték a papírt :'D Hát jó...

Péntek óta egyébként olyan izomlázam van, menni is alig bírok. Illetve ugyebár van ez a nagy hatalmas szibériai hideg, aminek következtében esett cirka ötven-hatvan centi hó két nap alatt, és még több is várható. Én szeretem a havat, de a hideget nem, mégis annyira ki akarok menni gyerek akarok lenni öt percre legalább ;^; Olyan szép fehér és érintetlen, yay~ A kisebbik kutyám ki sem látszik alóla xD A naggyal együtt benn alszanak a kazánházba, de nem férnek el ketten azon a kanapén amit oda kivittünk, mert anno tönkrement XD Olyan édesek *yay*

A hétvégén leszedtem még egyébként ismét a Kis-My-Ft2 két koncertjét, az Aeru de Show vol.3 -t, illetve az Everybody Go to Tokyo Dome-t (amit egyébként Yokohamában vettek fel, de ez ne zavarjon senkit XDD) DVD minőségben, és ki is fogom őket írni DVD-re, és akkor végre TV-n élvezhetem azt a két óra feledhetetlen extázist és élményt amit ez a hét srác ad ♥

Időközben még leadták Taipi doramájának a negyedik részét, és úristen, én egyre jobban imádom ezt az édes nuszit *yay* Olyan kis édes és aranyos, illetve még az új képeken annyira kibelbaszottul édes ő is, Mitsu is, Senga is, Nika is... És mindenki *yay* Hát nem édes Taisuke? Meg mindenki *3* Meg azokon, amiken mind be vannak öltözve egy-egy olyan állatos jelmezbe... jézus én meghaltam tőlük. Volt egy kisebb hiperventillálós fangörcsöm, az tuti xDDD

Btw, azt hiszem, csak ennyit akartam mára, még a mozilla is befagyott a végére XDD Legközelebb nem tudom mikor jelentkezek, szóval addig is nyanchuu~~

Címkék: , ,