ore no. 1 kono machi no KING

2012. február 26., vasárnap 19:19 hozzászólnál? (0)



Szervusztok emberkék~ Gondoltam írok már valamit, meg ha már úgyis ott voltam, csináltam egy új kinézetet, mert a másiktól már a hideg rázott, annyira utáltam XD Ezen most Mitsu apucim van *yuy* Meg belecsempésztem a férjuramat, Sengát is *3* *megusta* Hát na, őt nem lehet kihagyni~ Na, miről toljam a rizsát~ Á, meg is van~ XD

Nos, gondolkoztam ma egy kicsit, és arra jutottam, hogy a blogba beleszövök egy kis leírásos-grafikás-linkgyűjteményes nyavalyát, hogy megpróbáljak segíteni olyanoknak, akik nem igazán érzik magukat biztosnak photoshopban, illetve felpakolnám néha-néha a saját munkáimat is, és ha valakinek szüksége van rá, az használja nyugodt szívvel~ Szeretek segíteni az embereknek, szal nincs ezzel semmi baj... Majd meglátom~ De 50% esélye tutira van ^^

Hmmhmmhmm~ Mi is volt még... Áh, igen, tegnap sikerült 456832684732974983278218321428374648732. próbálkozás után regisztrálni a weibo nevezetű oldalra, ahonnan tök hamar meg lehet szerezni a legújabb magazinokat, etc. És ott randalíroztam este, és edjslkmxlkmlks *------* Olyan jó képeket találtam, hogy az nem igaz~ *--* Meg feltették a kisumai@lj-re a SHE! HER! HER! PV preview videóját, és fdjlksjls VÉGRE MINDENKI UGYANOLYAN RUHÁBAN VAAAAAAAN!!!!!!!!!!!! sijdwsjdlksal mióta vártam már erre a pillanatra ;33333; Egyébként kurvajól néznek ki tetőtől talpig fehérben, nagyon várom már a március 21.-ét *____* Meg kijöttek az album borítói is (ez fura azért, hogy az albumnak előbb kinn a borítója mint a kislemeznek, nem? XD), és azok is nagyon jók *------* Mondjuk, nekem a Kis-My-ZERO kicsit furcsának tűnik, de egyébként megbarátkoztam vele is. n_n Szóval, nagyon várom a március végét! **

Pötyögjek még valamiről? Nincs kedvem, az a nagy harci helyzet... Szóval hallgassatok Kis-My-Ft2 -t és KAT-TUN -t, nézzetek Risou no Musukot és legyetek rosszak, egyben szobatiszták is~ Majd jelentkezem~~

Címkék: , , ,