kisurajism

2012. március 1., csütörtök 17:41 hozzászólnál? (0)

Nem is tudom, miért ilyen hülye & értelmetlen címet adok mindig a postjaimnak XD Gondoltam, írok egyet így, KisuRaji hallgatás közben. Nika és Miyata nagyon hülyék XDD Többet röhögnek, mint amennyit beszélnek, és ez azt eredményezi, hogy én is inkább röhögök, minthogy azt csinálnám, amit kéne... Cöh (-з-) Egyébként beléptünk a márciusba, ami azt jelenti, hogy tizenhetedikén Halacska 22. születésnapja lesz, huszonegyedikén megjelenik a SHE! HER! HER!, huszonharmadikán MC Muchaburi Senga-san 21. születésnapja lesz, és huszonnyolcadikán pedig végre valahára megjelenik a Kis-My-1st. is (*^▽^*). De még mindig semmi info a számokról (-з-) Bezzeg a borító már megvan... (-з-)

Na, de miért is kezdtem el ide pötyögni... Ugye az előző postomban említettem, hogy próbálok ilyen grafikás-segítős-mindenfélés témát is beszőni a blogba, és ezt szeretném most elkezdeni. Kedves plörkös ismerőseim, már akik látogatják a kis blogocskám, azok tudják, hogy elkezdtem ilyen tutorial videókat készíteni, egyelőre csak photoshop témában. Már csináltam hármat, amiket itt meg is nézhettek:










Az első kettő az két egyszerű kis színezés, a harmadik pedig egy rövidített verziója annak, hogy hogyan készítek általában egy fejlécet~ Az eredeti verziója olyan 30 perc körül mozgott, de kitöröltem belőle a felesleges részeket xDDD Illetve fogok majd csinálni a napokban egy linkgyűjteményt, és majd icon alapokat is~ Vagyis remélem... Mostanra úgy gondolom, elég ennyi is, majd jelentkezem később, addig is legyetek ám szobatiszták (‐^▽^‐)

Címkék: , , ,